Colliebladet

Nej, jag voltade inte med sparken igår. Däremot ska jag inte använda den idag för det är väldigt halt och har man ingen broms så kan det bli farligt. Vi går vår skogstur idag. Hoppas någon har trampat upp stigen efter helgens snöoväder, annars blir det jobbigt.

Jag längtar efter Colliebladet!! Varje dag denna vecka kommer jag att åka hem från jobbet med en stor förväntan, slita upp brevlådan hemma och konstatera: Nej inte idag heller........ Jag ÄLSKAR colliebladet. Jag har läst mina nummer flera tusen gånger tror jag. Min annons detta år är lite rolig eftersom det är ett foto av......... mig själv! Skickade annonsen men det foto jag hade nogrannt valt var för dålig kvalité. Hastigt hitta ny bild. Hade ingen alls som var större än 2MB, förutom den bilden som alltså kommer i handboken. Så tro inte att jag ville se mig själv i tidningen :-)

Åhhhh, så roligt det är att läsa alla annonser, se alla fina foton och läsa om vad som hänt under året. Nu åker jag hem bums och hoppas, hoppas.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0