Äntligen februari

Solen har börjat visa sig lite smått igen, man blir piggare på morgnarna när det är ljust redan kl. 7. Oj så fina dagar det är när solen är framme. Nu törs vi också vara ute på isarna, vi går bara knappt en km från vårt hus så är vi nere på isen. De här bilderna tog jag för några dagar sedan, solen sken och några minusgrader.





Vacker flicka, Ilo såklart.


Här är jag. Om någon undrar varför jag har så stooora solglasögon, så är det för att jag ska kunna ha mina vanliga glasögon under. Genialt :-)


Triss i blått!


Hej bara! Malla, vem annars....



Igår blev det snöoväder. Från Ryssland, huva, kuling och -13 och massor med snö därtill. Skottat snö igår och idag, bra med motion. Skönt att vara ledig när det är sånt väder.
Igår fyllde jag år!! Idag fredag ska vi ha lite kalas, brorsan kommer efter jobbet och vi beställer pizza och äter chokladtårta. Bilder kommer nästa vecka. Ikväll kommer mamma förbi så festen fortsätter.
Hunderna får råa märgben i kväll, brukar ge dem några ggr i månaden. Perfekt sysselsättning när det blåser kalla nordanvindar och snön viner ute.


MUMS :-)

Trevlig helg alla!

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Grattis på födelsedagen! (i efterskott)

2009-02-07 @ 10:59:16
URL: http://www.gemdales.se
Postat av: Maria

Grattis i efterskott! :)

Vad härligt att få ha en ordentlig vinter, här nere är det oftast barmark nuförtiden, hur tråkigt som helst. Den enda trösten är att man kan spåra mycket men jag saknar snön ändå.

Ha det bra!

2009-02-08 @ 02:29:53
URL: http://www.blogtown.se/blog.php?id=mte

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0