Februarisolen tittar fram

Nu har kylan gett sig för denna gång. Då kom det mer snö istället... Vi har verkligen en riktig vinter och bra är ju det. Det får vara hur kallt som helst och hur mycket snö som helst, bara det inte blir plusgrader och slask och regn.
Det finns dåligt med skoterspår att ta sig fram i sen den senaste snön kom. Men vi kämpade oss ut en sväng ner på isen idag.















Jag har också sen senast inhandlat ett nytt halsband åt Malla, i en fyndlåda i djuraffären fanns det. 30 spänn. Nu ska hon lära sig att gå i koppel, det börjar bli dags vid 2 1/2 års ålder..... Ett mjukt stryp och inte så fasligt smalt. Jag har svårt för stryphalsband, rundsydda i läder går bra men de är så mjuka och tjocka för henne så hon drar ändå. Vi har provat detta nyinköpta och det är jättebra!



Avslutar med en målning jag gjorde för några år sedan på Morris pärm. Jag har inte tid eller ro att måla numera men kanske skulle jag ha fortsatt...



Ha det bra alla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0