Semester!!

Nu lämnar jag jobbet klockan tolv och har sedan 4 veckors semester!
Kommer att vara mkt på Sandön, men tänker hinna med lite annat också.
Malla har haft öroninflammation i ena örat, varit riktigt dålig och helt i vila :( Det blev bra men nu är hon dålig igen... Blir stressad när hon inte kan tränas. Hur ska vi komma i form till tävlingarna i sensommar/höst?!
Hon vill bara vila, vara ifred från de andra hundarna.

Ally ställdes på Collie-SM, placerade sig 2-bt valp 4-6 mån, dock utan HP. Roligast var ändå att träffa Katri och Pekka som äger Ilos pappa Teuvo. Ilo bodde hos dem i Finland innan hon var redo att komma till Sverige. Jag visade deras underbara engelska Moira i bästa tikklass både på SM:et och Piteå Int. Vilken korrekt hund! Hon var alldeles alldeles ljuvlig!!!!!!! BIR båda dagarna. Jag blev kär :)

Nu slutar jag för idag. Ska fota under semestern och bilder kommer så småningom.

TREVLIG SOMMAR ALLA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0