Liten tös söker familj!



Hej alla!
Jag heter Mess, eller vad jag heter vet jag egentligen inte men dom kallar mig så. Mitt liv är jätteskoj. Jag är väldigt busig och livlig säger dom. Men vadå, man kan väl inte sova sig igenom livet??!! På dagarna leker jag med mina syskon (även på natten ibland för sova är ganska tråkigt), biter i saker som kommer i min väg, drar i gardiner och duschdraperiet och byxben och allt som tänkas kan, pussar alla människor jag träffar (och drar dom i håret för då skriker dom och det är jättekul!). Nu har jag blivit 6 veckor gammal så jag är faktiskt ganska stor nu. Mat gillar jag mycket, på vårat sexveckorskalas fick vi vispgrädde och då satt vi alla som tända ljus. Jodå, det finns bildbevis här nedanför. Annars sitter jag inte så mycket still. Om två veckor ska vi flytta hemifrån men jag har ingen familj ännu. Det skulle vara roligt att komma till ett nytt ställe och få uppleva nya saker för allt som är nytt är sååå spännande! Jag skulle nog passa åt någon som vill träna, tex agility, vad nu det kan vara, kanske går det att äta?!? Eller bruks eller lydnad, låter gott i mina öron. Som för övrigt är ganska stora och flaxar omkring när jag springer, men det är för att jag ska höra så bra!
När jag inte får som jag vill skäller jag högt för då får man ibland som man vill och det är ju jättebra.
Om någon skulle vilja ha mig så kan ni ringa till vår mattant, för jag kan inte svara i telefonen ännu men bita i sladden går bra. Hennes telefonnummer är 0920-61995 eller 070-678 91 46 
Många pussar från Mess (he he några nyp också)


Ibland sover även jag men det är bara för att jag ska orka busa ännu mer!


Bildbeviset! Hur man får sex monstervalpar att sitta stilla en sekund: vispa färsk vispgrädde och ta snabbt ett foto medan det går. (Hur det såg ut efter intaget av grädden finns inga bildbevis på, för det blev full speed och omöjligt att fånga någon i kameran. Mat=energinivån på topp)


Kommentarer
Postat av: Ozzy

Jag hade kunnat ha anv av en sån där "kam m finess". Speciellt nu när pälsbyte är i antågan. För övrigt skulle jag kunna anv henne som huvudkudde, pipleksak, skurtrasa och låt oss säga spårslut (kan till nöds göras om till ljudfigge...)



Väntar m spänning på att få träffa henne

//Oz (det ska här erkännas att hela familjen väntar m spänning :-) )



Ha det!!!

2010-08-27 @ 11:07:57
Postat av: Ulla Granberg

Men ååå... vilken sötnos och redan så duktig vid datorn imponerande. Hoppas att lilla Mess snart får ett alldeles eget hem.

Kram

2010-08-27 @ 11:34:57
Postat av: ,

2010-08-29 @ 19:11:05
Postat av: maria selberg

hej kul att höra av dig jag tränar gärna nån dag vi kan väl höras på telefon när valparna är utflugna =) och livet återgår till det normala hihi,hoppas du hittar ett bra hem till tösen ....kraaaaaaammm

2010-08-29 @ 19:13:13
URL: http://www.sunsilkskenel.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0