Merry Christmas !



Nu är även Merry höftledsröntgad, resultatet blev A/A.
Kullens charmkille har gjort ett trevligt MH med 1:a på skotten, obelastad av banan, en social glad hund som gillar att leka. Han är duktig i skogen och tränas flitigt av matte och husse, spårar koncentrerat och blir jättejätteglad när han får ha kamplek :) Han har även börjat lära sig lite lydnadsmoment och det ser så fint ut!

Så nu väntar vi på övriga fyra från kullen som ska ut och röntgas. Mafia var ju först ut, resultat A/A. Robin, Monster och Tessie ska också göra sina MH:n under 2012.



Till helgen är det Stora Stockholm. I år är det Nordiska Vinnartitlar som ska delas ut, och därför kanske lite extra många som tar sig dit. Jag har sagt så många gånger att jag ska åka ner men alltid är det något som kommer i mellan... I år jobbar jag (förstås) hela helgen.
Lycka till alla fina kortisar som ska ställas ut, jag ska hålla tummarna för allihop. Fast kanske lite extra för vissa :)

Nu ska hundarna få komma ut i snön, det är sååååå fint ute, stora flingor dalar ner från skyn och man blir alldeles glad och lycklig i själen. Hundarna likaså. Vi ska hämta Måns i stan så han också får leka med sina kompisar, det är MYCKET spring i benen på den gossen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0