Vårkänslor

Stimma dricker i vårbäcken. Det är underbara dagar, vi är ute så mycket som möjligt, tränar hundar det jag orkar, tränar mig själv så mycket jag orkar. Förra veckan var jag på sjukhuset igen, så nu väntar jag på svar inom några veckor. Cancer är ett svårt ord, det väcker många känslor och oro. Nu känner jag mig frisk och vi hoppas på det bästa. Det går mycket energi att oroa sig, att inte veta. Men nu ser jag fram mot sommaren! Stimma blev förresten BIR-valp igen på SKK nat Sjulnäs. Ha en skön dag alla! Ska försöka orka blogga mer :)

Kommentarer
Postat av: Frida och Gåva

Oj, oj. Ja Cancer är verkligen ett stort, svårt och obehagligt ord. Vi håller alla tassar och tummar på att provsvaren är bra.

2011-05-26 @ 22:24:35
URL: http://web.comhem.se/gava/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0