Ännu...

...bor vi här... 
...men snart ska vi få flytta ut i världen. Eller i alla fall ut i vardagsrummet. Det låter som en fin plats. 



Snart är våra valpar tre veckor gamla och tiden med dom bara rusar iväg. Jag försöker spara valplukten och allt valpgos och deras knorranden under natten och deras tafatta små lekar med varandra och allt det andra, spara det i en burk för alltid så man kan öppna locket sedan när dom flyttat hemifrån och få en valpdos när man behöver. 
Denna gången ska alla valparna flytta hemifrån och det vill man helst inte tänka på för mycket, hjärtat liksom drar ihop sig då, men vi har ett gäng av toppenmänniskor som längtar och väntar på just sin valp och som kommer att älska dom var och en precis lika mycket som jag gör ❤️. 



Kommentarer
Postat av: Ulla Granberg

Så fint du skriver 😍. Jag gråter en skvätt jag med förstås!

2015-11-06 @ 15:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0