Hemma igen

I torsdags 19/3 körde jag och Johannes ner till Göteborg. 267 mil senare var vi hemma igen i söndags morgon, och med oss hade vi en underbar liten varelse som heter Alison. Ja, hon har fyra tassar, en så liiiten svart nos och små pliriga busiga ögon (och hiskeligt vassa tänder!!). Jag ska göra en egen sida åt henne när jag får tid. Ni ska få bilder också.
Vi spenderade 2 dagar hos älskade syster Viktoria och Tuva och Kissen på Masthugget i Göteborg. Så kul det var om än kort och intensivt. Några  år sen jag var ner till Göteborg så det var verkligen på tiden. Tack för trevliga dagar!
Tack Lolo för lilla Ally, hon motsvarar alla förväntningar med råge! Tog plutobädden i beslag direkt. Knallade iväg på promenad första dagen på egen hand, ingenting bekymrar denna valp. Jag efter i foppatofflor i snön... Igår kväll gick hon uppför trappen helt på eget bevåg. Hon älskar att klättra på allt, det är bara en tidsfråga innan vi har henne på köksbordet som pappa sade... Nu har hon lärt sig sitt namn, eller rättare sagt namnet betyder MAT! (tex pannkaka) och därför är hon någolunda kontrollerbar utomhus.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nämen vad kul med liten valp, men visst är det roligare när de är stora ;) Hoppas allt är bra med er, ska bli så spännande att se vart colliemonstervalparna hamnar sen och hur det går för dem! :D

2009-03-25 @ 11:54:53
URL: http://www.jblom.se
Postat av: Minna

Vad härligt att du hittat ett fint långhår, ska bli spännande att se henne utvecklas! :)

2009-03-30 @ 11:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0