Det kom ett brev...



Idag var brevlådan full av roliga brev. Julhälsningar och julkort. Ett brev var lite tjockare än dom andra, ett brunt kuvert stämplat i Norge.. När jag öppnade det blev jag alldeles fylld av kärlek och glädje, en liten liten saknad kände jag också men bara en pytteliten fin saknad.
Jag måste bara visa er alla, hoppas det är okej Hege! Jag fick en helt underbar bilderbok med vackra foton och texter från Thareq (Merciless Skies On Fire). Fina och tänkvärda små dikter om en liten valp som föddes här och åtta veckor gammal åkte flygplan från Luleå till Bergen via Arlanda, och flyttade in hos Hege och hennes fina hundar. Där lever han sitt glada liv lycklig och får massa kärlek och roliga upplevelser.
Med allt jag går igenom just nu blir jag väldigt lätt rörd, och detta var så otroligt fint och rörde mitt hjärta till tårar.
Tusen tack Hege <3





Tack alla ni andra som också skrivit i bloggen, mailat och hört av er.
Det värmer i hjärtat <3
 

Kommentarer
Postat av: Ida, Rover & Bentley

Så fint, förstår att du blev glad! :)

2012-12-18 @ 16:24:13
URL: http://rovering.wordpress.com
Postat av: Carina

Åh, vilken fin julklapp !

2012-12-18 @ 20:17:27
URL: http://www.carinapn.se
Postat av: Ewa

Vilken härlig valpköpare.. en dröm för dig och denna fina hund! Kram från oss i Tyresö

2012-12-19 @ 11:56:18
Postat av: Hege og Thareq

Så bra at det har komt fram og vis det til den du vil :)
God Jul :)

2012-12-19 @ 19:26:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0