Tråkigt & roligt

Här händer det saker mest för jämnan :)
Först några nya bilder på Jarmo:
Stimma har varit ute på MH-banan och hon var glad, lekte, jagade och lekte lika glad på lek 2, men tyvärr blev hon ganska belastad under dumpe, skrammel och spöken... Vi sköt bara ett skott p g a det, hon hade stora negativa minnesbilder kvar. Glada lilla skithund, jag var lite förvånad måste jag säga. Men så kan det vara.
Hon är världens galnaste gladaste Stimma i alla fall!
Jag har också fått svar på senaste proverna dom tog på sjukhuset, och även det var lite tråkigt :(
Proverna är sämre igen och jag ska tillbaka i september, ev blir det operation igen...
Men nu en GLAD nyhet!
Malla har varit på ultraljud och hennes mage är full av små valpar :)
Hon säger själv att det är minst 14 stycken, för hon är J Ä T T E H U N G R I G heeeela tiden. Fyra veckor till får vi vänta på resultatet, det känns väldigt spännande och extra fint när det hänt lite tråkigheter.
Nu är vi tillbaka på ön och njuter några dagar.
Kram från oss!

Kommentarer
Postat av: Carina

Tjoho, vad roligt att det blir valpar ! :D

Jättesöt Jarmo också :)

2012-07-29 @ 20:31:32
URL: http://www.carinapn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0