6 veckor

Idag är valparna 6 veckor gamla och dom är underbart roliga, underbart fina och underbart tröttsamma! 
Det har varit många besök under veckan som gått, vi har också varit på bilutflykt och dom har numera rally ute på gården, världen är väldigt spännande och trots regn, blåst och kyla får man jaga dom små galningarna när dom ska in. Känns som att jag jagar små galningar mest hela tiden numera.
Vi hade sol en dag denna vecka och då blev det några bilder utomhus, annars regnar det heeela tiden... Eftersom jag sköter allt med valpar och annat helt själv så hinner jag inte fota så mycket...puh det är många bäbisar-med-jättesnabba-ben-och-jättevassa-tänder att hålla reda på...


Besökare är uppskattat





Smash


Flamma


Lovis


Balls



Tass och hej för idag!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hur många vassa gaddar ryms det i en valpmun? Gånger tio... Det måste ju kännas som att hamna mitt i ett piraya-stim! Här är valp-EN fyra månader och tappar som bäst sina sylvassa katt-tänder. Inte en vecka för tidigt!!! Fast....de är ju sååå söta och urgulliga de 10 småminicollisarna, så det kanske inte gör så mycket :)

2012-10-07 @ 21:38:59
Postat av: Gunilla Andersson, Kalix

Sorry, glömde namnet! Hälsningar Gunilla i Kalix.

2012-10-07 @ 21:40:49
Postat av: Ida & Rover

Åh, äntligen fler bilder! :D Även om mina favoriter verkar gå och gömma sig när det är dags för närbilder... ;)

2012-10-07 @ 22:22:25
URL: http://rovering.wordpress.com
Postat av: Josefina

Haha fint att du vet ha du heter Gunilla,ibland vet jag knappt vad jag heter. Snurrar rätt bra just nu :)

2012-10-07 @ 22:24:10
Postat av: Carina

10 små monster kan inte vara det lättaste att hålla reda på :)
Men det är alltid lika roligt när det kommer ut lite nya bilder :D

2012-10-08 @ 09:53:58
URL: http://www.carinapn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0