Världsresenärer


"När går min flight egentligen?" undrar Thareq- hårdrockare och världsresenär :) 

Nu har våra valpar blivit 8 veckor och börjar spridas över världen. Dom åker bil, flyg, tåg och så går dom några steg själva också men man orkar inte så långt för egen maskin när man är liten valp. 
Alla sex som hittills flyttat har intagit sina hem med storm, och tröttar nog ut sina nya människor ibland (tänk då på mig som haft 10 stycken). Resterande flyttar under veckan och Stormen blir kvar här ett tag, innan hon får ta värvning in the swedish army. Hon passar varsomhelst där det HÄNDER grejer!
Thareq, Merciless Skies On Fire, åkte igår flygplan 3 gånger, i två länder, cool kille alltså :) Är man hårdrockare så är man, mycket turnerande blir det...
Tack alla underbara valpköpare, och tack underbara valpar för åtta oförglömliga veckor. Ni har inte bara gjort avtryck i mitt hjärta, utan också avtryck lite här och där....i tapeten, skosnören, gräsmattan, köksstolar, min hörsel... Jag saknar er allihop trots det <3
Nu finns Merciless collies på Facebook!
Där finns lite bilder och fler kommer...
 

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Följande rubrik återfinns hos Försvarsmakten på deras hemsida: "Ökad säkerhet genom ökad kvinnlig kontakt". Jag antar att den syftar på rekryteringen av Stormen - som är en tik? Kanske kommer Merciless Stormy May Day bli ett nytt kodord att använda i nödsituation? Stormen passar ju bra in i det nya försvaret: dessa grönklädda som röjer efter stormar över vårt land. Äntligen kan jag sova tryggt!

2012-10-23 @ 17:25:27
Postat av: Ida & Rover

Tack själv för all gästvänlighet och för en fantastisk valp! :D

2012-10-29 @ 09:43:04
URL: http://rovering.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0