Veterinärbesök


Flamma och Stormen vilar sig (en mycket kort stund..) efter veterinärbesöket
 
Igår packade vi in 10 galna valpar (puh) i min bil och även en galen Mafia (puh) för att åka till Öjebyn och ögonspegla, besikta, id-märka och vaccinera valpar. Mafia skulle omlysas.
Resultatet blev 8 Cea ua, en med lindrig Crd och en med litet colobom på ett öga. Alla valpar var helt ua på besiktningen.
Mafia var fri och hennes hökögon ser allt som händer och sker, ibland skulle jag önska att hon såg lite sämre faktiskt :)
Nu börjar snart dom små galningarna flytta ut i världen...
Skriver mer en annan dag (puh!)
 

Kommentarer
Postat av: Ida & Rover

Snygga bitmärken längs kanten på kartongen. :D Tänk så tomt det kommer bli när valparna flyttar!

2012-10-14 @ 21:28:57
URL: http://rovering.wordpress.com
Postat av: Viktoria

Hm.. när det endast ryms en valp i en Klass-låda: är det då det är dags att flytta till sitt nya hem? Eller.. "finns det hjärterum - finns det valprum?"
De är ju bara för underbara! Kramar!

2012-10-15 @ 15:40:26
Postat av: Lisa

Jag sitter verkligen och bara drömmer mig bort på din blogg.
Dom är gudomligt vackra dina mini collisar :)
Vet inte om du minns, men jag var i kontakt med dig för ganska precis ett år sedan och blev då lite intresserad av en avkomma efter Maffia. Jag har två afghan hundar sen innan :)

Har tänkt så många gånger att jag ska kontakta dig igen för att komma på ett besök. Men det här med att ta sig tid till att planera en resa verkar inte infinna sig.

Hur som, din vuxna är precis lika fina som valparna. Och inlägget du skrev för en tid sedan "Bara en hund" rörde mig till tårar.

2012-10-19 @ 14:38:43
URL: http://sokkerflikkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0