Livet i en valplåda

 
Idag ska ni få lite nya bilder på hårdrockarna, 16 dagar gamla.
Först vill jag bara säga, eftersom många frågar om mitt inlägg på bloggen igår, det är inte Enzo som är sjuk. Han är frisk och kry och sitter och tittar ut över vattnet och tycker det är underbart att vara hund :)

Nu till 10-kamparna!
Livet i en valplåda börjar sakteliga att bli riktigt spännande. Nu har våra hundbäbisar öppnat sina ögon, lärt sig att sitta utan att tappa balansen och promenerar omkring än hit och än dit. Dom brottas, biter varandra och tränar på diverse kampsporter :) 


Merciless Stormy May Day- numera med ögon!


Stormen igen


Merciless Smash'n'Grab- man kan titta än hit...


...å än dit... 


Merciless Shot Of Love- lilla Lovis har förstått att det finns en värld utanför lådan också...


... "Hur ska jag ta mig över...?"


Merciless Shoot To Thrill- tuffa killen attackerade allt idag, även väggen :)


Lill-Thrill igen


Stormen har numera också börjat med gympa!


Mys är också viktigt.
Fr.v. Merciless Stormy May Day och Merciless Smash'n'Grab,
sen Merciless Stiff Upper Lip och Merciless She's Got Balls.


Kamphundar :)


Bäst att sova lite till så jag orkar med nya bus, hälsar Smash



 

Kommentarer
Postat av: Yvonne J

Gudaligen va fina dom är!!!!!!!

2012-09-12 @ 17:04:37
Postat av: Marina Rask

Grattis till de små!

2012-09-13 @ 15:52:14
URL: http://www.spikemarina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0