Storm i vårt hus


I'm a cute little crocodile !!!

Det bor en storm i vårt hus. Hon är liten, har fyra tassar och svart päls. Och hon är jättejättebusig!
Mest hela dagen vill hon leka. Det bor några fler hundar här under samma tak, och dom tycker att vår Storm är rolig att leka med. Stormen tycker också det är roligt, men hon är så liten ännu och lekarna blir lätt lite hårdhänta. Inte för att det bekommer den lilla svarta, även om hon flyger som en vante är hon lika glad ändå. Men vi är lite rädda om henne, och därför får dessa galna lekarna med dom stora hundarna vänta tills hon är lite större. 
Nån måste ju leka med den galna virvelstormen med krokodiltänder och galen blick. Denna någon stavas J-A-G. Stormen och jag vi leker mycket. Hon tror nog att jag är hennes leksak faktiskt. Det är bollar, kamptrasor, pipdjur, matskålar, pinnar, kartonger... Och så jag. Jag är hennes roligaste leksak. Hon biter i mina byxben, drar av mig sandalerna, sliter i mitt hår och hennes vassa tänder hugger helvilt. Hennes stora valptassar stampar hårt i golvet och hon attackerar med full kraft.
Det är bra att leka mycket med sin valp. Har jag läst. Det är min tröst.
När mina tänder är utslagna, håret avslitet, fingrarna uppätna, armarna ärrade av krokidiltänderna och mitt ansikte blåslaget av hennes knock-out-attacker. Då känns det skönt att veta att vi har lekt MASSOR och därför har en trevlig och fin kontakt genom livet.
Underbart med valpar :)
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Det känns tryggt att höra att det finns fler monster där ute :P
Även att skador ingår i valppaketet !
Men det är mest roligt, många skratt varje dag :)

2012-12-05 @ 22:43:40
URL: http://www.carinapn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0