Första jobbdan


Igår jobbade jag ett pass då det blev kris på jobbet, sen tidigare är jag inlagt på två pass i juni också. Det kändes så himla kul att åka till jobbet, har inte jobbat sen oktober. Tänk att få ha ett jobb man verkligen gillar, som känns så givande, att få så mycket tillbaka. Att få känna att man är behövt, uppskattad och omtyckt, det borde alla människor få känna, oavsett arbetsplats. 
Gårdagen gick bra, bebis var så nöjd hemma med pappa (det var nog värre för mammahjärtat...), och mycket att prata om på jobbet. Men så T R Ö T T jag blev efteråt 😴 Helt slut av några timmars jobb. Det är mycket ammande på natten ännu, och sen har jag ju fått vara hemma så länge nu så man är ovan att köra på. 
Nä nu måste jag väcka lilla prinsessan som ska på läkarkontroll idag ❤️ Lilla bebisen är 6 månader och växer och utvecklas, allt går så snabbt och vi har inte tråkigt en sekund med denna lilla solstråle. 

Vilopaus igår, man får försöka trots lite störning ;)




Kommentarer
Postat av: Susane

Nu har jag läst ikapp :) Borde oxå börja blogga igen, har egentligen inte så mycket att skylla på...

Svar: Ja blogga mer!!!! :)
Josefina

2015-05-26 @ 22:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0