Hundtäcken

Ofta klarar en korthårscolliepäls kyla bra. Är hundarna igång och rör på sig kan det gå bra ner till -15 eller -20. Men nu har vi haft närmare -30 hela veckan och imorse -33. Stormen har tappat all sin ull efter valpkullen och fryser lite extra. 
Jag har ett gäng gamla täcken av olika märken och modeller, men dom sitter så dåligt och täcker inte kroppen tillräckligt bra. 
Efter mycket tänkande och tips och råd från massa korthårscollieägare så bestämde jag mig för att köpa Hurtta Ultimate Warmer.
Helt otroligt bra täcke. Det i särklass bästa jag haft. Dyrt, visst. 
Men dom håller många år och väl värd varenda krona.
 
❤️




Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vilken underbar känsla!/Gunilla Stenman.

2016-02-01 @ 09:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0