Kalas och snöstorm!

Här händer det alltid någonting. Om ni tror att vi sover oss igenom vintern så hade ni fel. Händelserika dagar!

Bror Johannes på kalas i fredags.



Roligt hade vi!



En närgången hund som hade näsan sååååå nära tårtan. Ja, det är Malla, och ja, hon står på kökssoffan. (ja, nästan i tårtan faktiskt....)



Gottigott :-)



Jag fick jättefina handskar av bror och syster. De är SUPER kan jag meddela efter några dagars testande (i snöstorm dessutom).



I lördags hade jag och Lena kalas och såg melodifestivalen. Lena fyllde 18 år!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Nu har vi skottat snö några dagar och så här ser det ut hemma på gården.







Idag måndag pulsade vi ut i skogen, första ggn på flera dagar. Det har varit mellan -13 och -20. Kuling. Mkt snö! Hundarna har inte velat gå ut, men idag slutade det snöa och bara -8, och se så fint det blir efter snöstorm.

Hrm, Isac är alltid så nyfiken när kameran kommer fram.



Nu vet ni vem det är när bilderna ser ut så här, så nu skrivs ingen namn ut.....







Februarisolen tittade fram!





Och så här ser en nybliven 27-åring ut!! Härligt att bli äldre. Jag växer mer och mer ikapp mig själv :-)



Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Syster

Åh, vad fint med all snö!! Här ligger det iaf några millimeter snö på marken, så det är vitt och fint. Hoppas det fortfarande är full vinter när jag kommer upp till påsk. Det skall bli så mysigt att ses igen, längtar extra mycket efter er när jag ser korten på er! Skickar många kramar till dig och till alla hundarna, ja till Doris också så klart!



Kram, kram// Vickan

2009-02-11 @ 13:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0