Filmtime

När jag och Ulla slutat jobben igår (vi slutar båda så tidigt på torsdagar) åkte vi ut på Hertsön och gick en långtur i skogen. Vi åkte sedan in till stan, jag köpte kaninpellets och hö till Doris (=kanin), Ulla hittade en kanon borste till Diva på rea, sedan till Hemmakväll för att hyra film.
Filmtime, IGEN........
Ja, vi ser mycket film under vintern. brukar bli 2-3 per vecka. Denna gång valde vi en otäck en, men av bilderna kommer ni att se att det inte var jag som blev rädd. Den var inte särskilt bra heller.
 Mat skulle vi ju ha också och Frasses blev det, Vegomål:



Nosar överallt som vill ha!


Visning av filmen för alla som var intresserade..... Det verkar som att valet föll i smaken (eller var det matlukten på händerna?).


Ilo tog direkt en plats i en av fotöljerna, titta noga så ser ni hennes tunga :-) Kanske en pommes som slank ner...


Under filmen satt Ulla mest under sin huva, HO HO,, och det var inte för att hon är fotoskygg kan jag meddela.


Ilo bytte stol och satt med mig istället. Hon är verkligen en mysig tjej.


När maten var slut svalnade intresset hos somliga, som istället tog plats i fin-fotöljen som hon gjort till sin.

Idag är det fredag och jag är ledig fredag-lördag-söndag!
Vi får se vad det blir i helgen.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0