Skärgårdshelg!

Se och njut. Vi spenderade helgen på Skagsudden på Sandön.


Alison känner på vattnet. Hon tyckte det var kul att plaska omkring.


Farbror Morris är klok. Jag gör som han...


På bryggan. Hej, bara vad det går.


I hundgården. Hundarna har varit ute från halv sju-tiden på morgonen till kvällen. Inte bara instängda, vi har varit på långstranden och kastat  pinnar i vattnet, och lekt mycket på vår stora tomt. Malla och jag sprand en tur i skogen på lördag kväll.


bastun och dusch, nätboda och dass. Fin utsikt från dasset :-)


Sådan far sådan dotter.


Morris älskar att strosa i vattnet.


Jag blötte ner mig, rullade i sanden och lyckades få kåda överallt i pälsen i hundgården, men annars var jag snäll.


Isac njuter i solen på bryggan.


Sveriges finaste bastuflotte!



Båthamnen på Skags. Mammas båt närmast och mamma i full färd med en- målarpensel! (vad annars?)


Min mamma har målarmani.


Se så fin båten blivit med blåfärg.




Vårt lilla växthus som otroligt nog klarade höststormen.


Lite sand på näsan får man räkna med i skärgården.


Jag njuter av solen och värmen.


Vår stuga, med hundgården och dasset i bakgrunden.


Eftermiddag och alla är trötta av skärgårdsluften. Skööönt med en tupplur!

Så mycket händer hela tiden men nu fick ni i alla fall se hur vi har det på ön. Räkna med att vi flyttar ut när semestern kommer!
Ha det bra alla!

Kommentarer
Postat av: Susanne Hofberg

Härliga bilder på både utsikt och hundar!!!

Förstår att ni flyttar dit på semestern!

2009-05-31 @ 19:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0