En ny stjärna från Gemdales :)

Nu har vi fått en efterlängtad lillebror!
Efter att Morris lämnat ett oerhört tomrum efter sig, och Isac's framben inte blir bättre, har tanken på en ny hanhund funnits ett tag. När jag fick chansen att köpa denna hund tvekade jag inte en sekund. Oj så glad jag är för det! I tisdags hämtade jag Colin på tågstationen. Efter att ha varit i storstan Göteborg och sedan åkt tåg i 18 timmar fann han sig direkt till rätta hos oss. Fint ställe tyckte han, här får man stora portioner mat! Rullade ihop sig på köksmattan och sov en stund innan vi åkte ut i skogen. Det här är ju livet sa han när det blev lek med nya syskonen. Ally tycker att lillebror är störthäftig :)
Colin stortrivs och han och jag fann varandra direkt.
Tack Jeanette för förtroendet att låta honom flytta till oss!

Här kommer bilder från första promenaden (han stod inte stilla många sekunder):









Nu längtar vi efter barmark så spårselen kan plockas fram :)


Kommentarer
Postat av: Britt m flock

Vad härligt att ni funnit varann! Det kommer säkert att resultera i många härliga stunder tillsammans.

Ha det bra!

2010-04-10 @ 17:11:41
URL: http://www.hasslosatrp.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0