Väntar på löp!!

Hej alla!
Nytt år och nya planer :)
Vi har laddad så länge för resan till Tjeckien och daten med Casper. Sen visar det sig vara svårt att få ledigt så många dagar det krävs från jobbet..... Panik i alla läger! Tänka tänka tänka vilka hanar som finns som vi skulle vilja dejta. Reserven vi hade ramlade bort. Den andra reserven ramlade också bort. Till slut har jag nu hittat en pojke som jag verkligen gillar och förhoppningsvis gör Malla detsamma :) Nu kollar jag henne varje dag för hon borde vara på G när som helst. När det är dags bär det av till Finland! Back home för Malla.
Jag har mailat alla som väntar på valp och har full förståelse om någon vill hoppa av pga byte av hane.
För att göra er lite mer sugna får ni titta på lite valpbilder.... Så här söt var Malla som bäbis :)






Hoppas ni alla fått en bra start på 2010!
God fortsättning önskar vi alla!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0